Painijaoston johtoon Markus Koivisto

Nurmon Jymyn painijaosto aloittaa toimintansa uudella kokoonpanolla. Jaoston puheenjohtajaksi valittiin Markus Koivisto. Jaostoon kuuluvat Rami Hietaniemi, Markus Latvala, Mika Vanhamäki, Henri Välimäki ja Sami Ilvesoksa (sihteeri).

Nassikkapaini alkaa syyskuun puolivälissä. Tarkempi aloituspäivä ilmoitetaan näillä sivuilla myöhemmin.
Painipäivät ovat tiistai ja torstai, ja touhu aloitetaan klo 18.
Mukaan voivat tulla niin tytöt kuin pojatkin.

Painiasioissa yhteydenotot: markus.koivisto@evl.fi